Ogłoszenie o zamówieniu stanowiące wyciąg z treści zapytania ofertowego
PGCh.2.4.2019: Dostawa śniadań, obiadów i podwieczorków dla Przedszkola Gminnego w Chotomowie do dwóch lokalizacji: ul. Kwiatowa 1, 05-123 Chotomów oraz ul. Partyzantów 23, 05-123 Chotomów (budynek Szkoły Podstawowej nr 2 im. Orła Białego)
Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
Zamawiającym jest Przedszkole Gminne w Chotomowie, ul. Żeligowskiego 27, 05-123 Chotomów.
Adres do korespondencji: Przedszkole Gminne w Chotomowie, ul. Kwiatowa 1, 05-123 Chotomów
Telefon: (22) 772-20-02. Adres strony internetowej: http://www.przedszkolechotomow.pl, adres Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.przedszkole.jablonna.pl Adres e-mail: przedszkolechot@wp.pl
Postępowanie oznaczone jest jako: PGCh.26.4.2019. Wszelka korespondencja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), w trybie zapytania ofertowego na zasadach określonych w niniejszym dokumencie.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz całodziennego wyżywienia składającego się ze śniadania, obiadu (zupa i drugie danie), podwieczorku, picia do każdego posiłku oraz odbiór odpadów żywieniowych do następujących lokalizacji:
1) Przedszkola Gminnego w Chotomowie, ul. Kwiatowa 1, 05-123 Chotomów
2) Przedszkola Gminnego w Chotomowie, ul. Partyzantów 23, 05-123 Chotomów (budynek Szkoły Podstawowej nr 2 im. Orła Białego)
2. Całkowita wartość „wsadu do kotła” za:
1) Śniadanie musi wynosić 1,96 zł brutto,
2) Obiad musi wynosić 3,50 zł brutto,
3) Podwieczorek musi wynosić 1,54 zł brutto.
3. Szacunkowa liczba posiłków w okresie trwania umowy z wyłączeniem terminu dyżuru wakacyjnego:
1) Przedszkole Gminne w Chotomowie, Kwiatowa 1, 05-123 Chotomów
a) Śniadania: 125 dzieci x 210 dni = 26 250 szt.
b) Obiady (zupa i drugie danie): 125 dzieci x 210 dni = 26 250 szt.
c) Podwieczorki: 125 dzieci x 210 dni = 26 250 szt.
2) Przedszkole Gminne w Chotomowie ul. Partyzantów 23, 05-123 Chotomów (budynek Szkoły Podstawowej nr 2 im. Orła Białego):
a) Śniadania: 50 dzieci x 210 dni = 10 500 szt.
b) Obiady (zupa i drugie danie): 50 dzieci x 210 dni = 10 500 szt.
c) Podwieczorki: 50 dzieci x 210 dni = 10 500 szt.
4. Szacunkowa liczba posiłków w okresie trwania dyżuru wakacyjnego od 01.07.2020 r. do 17.07.2020 r.
1) Przedszkole Gminne w Chotomowie, Kwiatowa 1, 05-123 Chotomów
a) Śniadania: 100 dzieci x 13 dni = 1 300 szt.
b) Obiady (zupa i drugie danie): 100 dzieci x 13 dni = 1 300 szt.
c) Podwieczorki: 100 dzieci x 13 dni = 1 300 szt.
5. Podana liczba posiłków jest szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od frekwencji dzieci. W związku z powyższym podana w ust. 3 i 4 liczba posiłków nie stanowi ostatecznego rozmiaru zamówienia i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem liczby i wartości dostaw.
6. Dostawa posiłków odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych przerw.
7. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dniach, w których nastąpi przerwa w świadczeniu usługi najpóźniej na 5 dni przed wystąpieniem przerwy.
8. Zakład, w którym będą przygotowywane obiady, winien być zlokalizowany w promieniu odległości nie przekraczającym 25 km od siedziby Zamawiającego.
[…]
9. Nazwy i kody (CPV) stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień:
55523100-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół
Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zrealizuje usługi w terminie od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. z wyłączeniem okresu od 20.07.2020 r. do 31.08.2020 r.
Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, którzy spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) posiada aktualny wpis do rejestru zakładów wydany przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, zgodnie z art. 61 i art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do powołanej ustawy,
2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto,
3) Dysponują jedną osobą, która zostanie skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe* do wykonywania zawodu dietetyka oraz posiada min. 3 letnie doświadczenie w zawodzie dietetyka
1. * Zamawiający za kwalifikacje zawodowe do wykonywania zawodu dietetyka uznaje:
2. a) ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskanie tytułu zawodowego dietetyk lub dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie dietetyk lub ukończenie technikum lub szkoły policealnej i uzyskanie tytułu zawodowego technika technologii żywienia w specjalności dietetyka, lub tytuł zawodowy magistra lub licencjata na kierunku dietetyka, lub
3. b) rozpoczęcie przed dniem 1 października 2007 r. studiów wyższych w specjalności dietetyka obejmujących co najmniej 1784 godziny kształcenia w zakresie dietetyki i uzyskanie tytułu magistra, lub
c) rozpoczęcie przed dniem 1 października 2007 r. studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskanie tytułu magistra lub magistra inżyniera na tym kierunku,
4) Dysponują jedną osobą, która zostanie skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe** do wykonywania zawodu kucharza oraz posiada min. 3 letnie doświadczenie w zawodzie kucharza
4. ** Zamawiający za kwalifikacje zawodowe do wykonywania zawodu kucharza uznaje:
5. a) ukończenie zasadniczej szkoły zawodowej kształcącej w zawodzie kucharza i uzyskanie dyplomu, lub
6. b) ukończenie technikum gastronomicznego i uzyskanie dyplomu w zawodzie kucharza lub technika przetwórstwa żywności, lub
7. c) ukończenie szkoły policealnej w zawodzie kucharza i uzyskanie dyplomu, lub
8. d) uzyskanie co najmniej tytułu zawodowego inżyniera lub licencjata na kierunku gastronomia i hotelarstwo,
2. Wykonawca dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu nie może polegać na potencjale innych podmiotów.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę:
1) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 1;
2) który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje w prowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu;
3) który nie wykonał albo nienależycie lub niestarannie wykonał wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego z zamawiającym (w szczególności będącym jednostkami oświatowymi), co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Wykluczenie wykonawcy następuje, jeżeli nie upłynęły 4 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia;
4) w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne, złożono wobec Wykonawcy wniosek o ogłoszenie upadłości, wszczęto postępowanie naprawcze lub został wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć pod adresem 05-123 Chotomów, ul. Kwiatowa 1.
2. Termin składnia ofert upływa w dniu 26 listopada 2019 r. o godzinie 15:30
3. Złożenie oferty w innym miejscu niż wskazany w ust. 1 może skutkować nie dotarciem oferty do osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie postępowania w terminie wyznaczonym na składanie ofert z winy wykonawcy. Oferta taka jako złożona po terminie nie będzie brała udziału w postępowaniu.
4. Oferta, która wpłynie do zamawiającego po określonym wyżej terminie nie będzie rozpatrywana.
5. Miejsce i termin otwarcia ofert: 05-123 Chotomów, ul. Kwiatowa 1w dniu 26 listopada 2019 r. o godzinie 16:10.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1) Zamawiający przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej będzie postępować zgodnie z wymaganiami zapytania oraz kierować się przesłankami określonymi w kryteriach oceny ofert.
2) Zamawiający stosować będzie ocenę punktową.
3) Przy ocenie wykonawcy będą brane pod uwagę niżej wymienione kryterium
1) cena – 80 pkt
2) doświadczenie wykonawcy – 20 pkt
4) W kryterium „cena”, oferty będą oceniane na podstawie następującego wzoru:
Cob min.
Kc = --------------- x 80 pkt
Cob ocen.
gdzie:
Cob min. – cena wynikowa oferty o najniższej cenie wynikowej
Cob ocen. - cena wynikowa oferty ocenianej
Cena wynikowa, będąca przedmiotem porównania składanych ofert pod względem kryterium
cenowego, zostanie ustalona poprzez zastosowanie algorytmu:
Cob = 38 050 x A + 38 050 x B + 38 050 x C
Gdzie:
A: cena ofertowa brutto za (jedno) śniadanie
B: cena ofertowa brutto za (jeden) obiad
C: cena ofertowa brutto za (jeden) podwieczorek
5) W kryterium „doświadczenie wykonawcy” oferty będą oceniane przez przyznanie wykonawcy 5 punktów za każdą dodatkową usługę polegającą na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto, ponad minimum określone przez zamawiającego w Rozdziale V ust 1 pkt 2 zapytania tj. ponad jedną usługę, według wyszczególnienia:
1 dodatkowa usługa polegająca na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto - 5 pkt
2 dodatkowe usługi polegające na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto - 10 pkt
3 dodatkowe usługi polegające na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto - 15 pkt
4 lub więcej dodatkowe usługi polegające na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto - 20 pkt
Wykonawca winien w wykazie usług wykonanych lub wykonywanych (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) określić dodatkowe usługi, ponad te minimum określone przez zamawiającego.
6) Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
7) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i doświadczenia wykonawcy.
8) Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów.
9) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zapytanie ofertowe
Załączniki do zapytania ofertowego:
Załącznik nr 7: wzór umowy
Załącznik nr 8: wytyczne
Załączniki nr 1-6 do zapytania ofertowego w wersji edytowalnej
PGCh.2.4.2019: Dostawa śniadań, obiadów i podwieczorków dla Przedszkola Gminnego w Chotomowie do dwóch lokalizacji: ul. Kwiatowa 1, 05-123 Chotomów oraz ul. Partyzantów 23, 05-123 Chotomów (budynek Szkoły Podstawowej nr 2 im. Orła Białego)
Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
Zamawiającym jest Przedszkole Gminne w Chotomowie, ul. Żeligowskiego 27, 05-123 Chotomów.
Adres do korespondencji: Przedszkole Gminne w Chotomowie, ul. Kwiatowa 1, 05-123 Chotomów
Telefon: (22) 772-20-02. Adres strony internetowej: http://www.przedszkolechotomow.pl, adres Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.przedszkole.jablonna.pl Adres e-mail: przedszkolechot@wp.pl
Postępowanie oznaczone jest jako: PGCh.26.4.2019. Wszelka korespondencja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), w trybie zapytania ofertowego na zasadach określonych w niniejszym dokumencie.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz całodziennego wyżywienia składającego się ze śniadania, obiadu (zupa i drugie danie), podwieczorku, picia do każdego posiłku oraz odbiór odpadów żywieniowych do następujących lokalizacji:
1) Przedszkola Gminnego w Chotomowie, ul. Kwiatowa 1, 05-123 Chotomów
2) Przedszkola Gminnego w Chotomowie, ul. Partyzantów 23, 05-123 Chotomów (budynek Szkoły Podstawowej nr 2 im. Orła Białego)
2. Całkowita wartość „wsadu do kotła” za:
1) Śniadanie musi wynosić 1,96 zł brutto,
2) Obiad musi wynosić 3,50 zł brutto,
3) Podwieczorek musi wynosić 1,54 zł brutto.
3. Szacunkowa liczba posiłków w okresie trwania umowy z wyłączeniem terminu dyżuru wakacyjnego:
1) Przedszkole Gminne w Chotomowie, Kwiatowa 1, 05-123 Chotomów
a) Śniadania: 125 dzieci x 210 dni = 26 250 szt.
b) Obiady (zupa i drugie danie): 125 dzieci x 210 dni = 26 250 szt.
c) Podwieczorki: 125 dzieci x 210 dni = 26 250 szt.
2) Przedszkole Gminne w Chotomowie ul. Partyzantów 23, 05-123 Chotomów (budynek Szkoły Podstawowej nr 2 im. Orła Białego):
a) Śniadania: 50 dzieci x 210 dni = 10 500 szt.
b) Obiady (zupa i drugie danie): 50 dzieci x 210 dni = 10 500 szt.
c) Podwieczorki: 50 dzieci x 210 dni = 10 500 szt.
4. Szacunkowa liczba posiłków w okresie trwania dyżuru wakacyjnego od 01.07.2020 r. do 17.07.2020 r.
1) Przedszkole Gminne w Chotomowie, Kwiatowa 1, 05-123 Chotomów
a) Śniadania: 100 dzieci x 13 dni = 1 300 szt.
b) Obiady (zupa i drugie danie): 100 dzieci x 13 dni = 1 300 szt.
c) Podwieczorki: 100 dzieci x 13 dni = 1 300 szt.
5. Podana liczba posiłków jest szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od frekwencji dzieci. W związku z powyższym podana w ust. 3 i 4 liczba posiłków nie stanowi ostatecznego rozmiaru zamówienia i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem liczby i wartości dostaw.
6. Dostawa posiłków odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych przerw.
7. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dniach, w których nastąpi przerwa w świadczeniu usługi najpóźniej na 5 dni przed wystąpieniem przerwy.
8. Zakład, w którym będą przygotowywane obiady, winien być zlokalizowany w promieniu odległości nie przekraczającym 25 km od siedziby Zamawiającego.
[…]
9. Nazwy i kody (CPV) stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień:
55523100-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół
Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zrealizuje usługi w terminie od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. z wyłączeniem okresu od 20.07.2020 r. do 31.08.2020 r.
Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, którzy spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) posiada aktualny wpis do rejestru zakładów wydany przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, zgodnie z art. 61 i art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do powołanej ustawy,
2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto,
3) Dysponują jedną osobą, która zostanie skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe* do wykonywania zawodu dietetyka oraz posiada min. 3 letnie doświadczenie w zawodzie dietetyka
1. * Zamawiający za kwalifikacje zawodowe do wykonywania zawodu dietetyka uznaje:
2. a) ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskanie tytułu zawodowego dietetyk lub dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie dietetyk lub ukończenie technikum lub szkoły policealnej i uzyskanie tytułu zawodowego technika technologii żywienia w specjalności dietetyka, lub tytuł zawodowy magistra lub licencjata na kierunku dietetyka, lub
3. b) rozpoczęcie przed dniem 1 października 2007 r. studiów wyższych w specjalności dietetyka obejmujących co najmniej 1784 godziny kształcenia w zakresie dietetyki i uzyskanie tytułu magistra, lub
c) rozpoczęcie przed dniem 1 października 2007 r. studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskanie tytułu magistra lub magistra inżyniera na tym kierunku,
4) Dysponują jedną osobą, która zostanie skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe** do wykonywania zawodu kucharza oraz posiada min. 3 letnie doświadczenie w zawodzie kucharza
4. ** Zamawiający za kwalifikacje zawodowe do wykonywania zawodu kucharza uznaje:
5. a) ukończenie zasadniczej szkoły zawodowej kształcącej w zawodzie kucharza i uzyskanie dyplomu, lub
6. b) ukończenie technikum gastronomicznego i uzyskanie dyplomu w zawodzie kucharza lub technika przetwórstwa żywności, lub
7. c) ukończenie szkoły policealnej w zawodzie kucharza i uzyskanie dyplomu, lub
8. d) uzyskanie co najmniej tytułu zawodowego inżyniera lub licencjata na kierunku gastronomia i hotelarstwo,
2. Wykonawca dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu nie może polegać na potencjale innych podmiotów.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę:
1) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 1;
2) który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje w prowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu;
3) który nie wykonał albo nienależycie lub niestarannie wykonał wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego z zamawiającym (w szczególności będącym jednostkami oświatowymi), co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Wykluczenie wykonawcy następuje, jeżeli nie upłynęły 4 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia;
4) w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne, złożono wobec Wykonawcy wniosek o ogłoszenie upadłości, wszczęto postępowanie naprawcze lub został wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć pod adresem 05-123 Chotomów, ul. Kwiatowa 1.
2. Termin składnia ofert upływa w dniu 26 listopada 2019 r. o godzinie 15:30
3. Złożenie oferty w innym miejscu niż wskazany w ust. 1 może skutkować nie dotarciem oferty do osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie postępowania w terminie wyznaczonym na składanie ofert z winy wykonawcy. Oferta taka jako złożona po terminie nie będzie brała udziału w postępowaniu.
4. Oferta, która wpłynie do zamawiającego po określonym wyżej terminie nie będzie rozpatrywana.
5. Miejsce i termin otwarcia ofert: 05-123 Chotomów, ul. Kwiatowa 1w dniu 26 listopada 2019 r. o godzinie 16:10.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1) Zamawiający przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej będzie postępować zgodnie z wymaganiami zapytania oraz kierować się przesłankami określonymi w kryteriach oceny ofert.
2) Zamawiający stosować będzie ocenę punktową.
3) Przy ocenie wykonawcy będą brane pod uwagę niżej wymienione kryterium
1) cena – 80 pkt
2) doświadczenie wykonawcy – 20 pkt
4) W kryterium „cena”, oferty będą oceniane na podstawie następującego wzoru:
Cob min.
Kc = --------------- x 80 pkt
Cob ocen.
gdzie:
Cob min. – cena wynikowa oferty o najniższej cenie wynikowej
Cob ocen. - cena wynikowa oferty ocenianej
Cena wynikowa, będąca przedmiotem porównania składanych ofert pod względem kryterium
cenowego, zostanie ustalona poprzez zastosowanie algorytmu:
Cob = 38 050 x A + 38 050 x B + 38 050 x C
Gdzie:
A: cena ofertowa brutto za (jedno) śniadanie
B: cena ofertowa brutto za (jeden) obiad
C: cena ofertowa brutto za (jeden) podwieczorek
5) W kryterium „doświadczenie wykonawcy” oferty będą oceniane przez przyznanie wykonawcy 5 punktów za każdą dodatkową usługę polegającą na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto, ponad minimum określone przez zamawiającego w Rozdziale V ust 1 pkt 2 zapytania tj. ponad jedną usługę, według wyszczególnienia:
1 dodatkowa usługa polegająca na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto - 5 pkt
2 dodatkowe usługi polegające na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto - 10 pkt
3 dodatkowe usługi polegające na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto - 15 pkt
4 lub więcej dodatkowe usługi polegające na przygotowywaniu i dostarczeniu posiłków do placówek oświatowych dla minimum stu osób dziennie, przy czym wartość każdej z tych usług min. 150.000,00 zł brutto - 20 pkt
Wykonawca winien w wykazie usług wykonanych lub wykonywanych (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) określić dodatkowe usługi, ponad te minimum określone przez zamawiającego.
6) Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
7) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i doświadczenia wykonawcy.
8) Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów.
9) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zapytanie ofertowe
Załączniki do zapytania ofertowego:
Załącznik nr 7: wzór umowy
Załącznik nr 8: wytyczne
Załączniki nr 1-6 do zapytania ofertowego w wersji edytowalnej